Typ tillbaka? Fast nej.

Går en aning dåligt med bloggandet. Jobbar 24/7 och sover när jag inte jobbar. I princip.
Igår var jag dock med Viktor större delen av kvällen/natten. Cheeseburgare, varm choklad , brownies och musik får mig at må bra. Och självklart är sällskapet det viktigaste. Tack för att du finns kvar.

Sitter just nu och dricker Fanta - Wildberries, glor på tv utan att egentligen vara intresserad,och funderar på vadfan som händer ikväll. Är nämligen ledig imorgon. Blir nog något spontant skit.

Förövrigt rekommenderar jag Hangover II till alla som är lika sjuka i huvudet som jag. Vilket nog inte är många, men anyways.

London om mindre än tre veckor. Vetifan vad jag ska skriva mer. Funderar på att ta bort bloggen helt eller bara låsa den, eftersom att jag ändå inte är så into this shit längre. Får se hur jag gör. Men ja. Vi hörs väl om någon vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0