YOUR KISS IS COSMIC

Sitter med en ansiktsmask som luktar vanilj i mitt nystädade rum. Helt okej kväll!
Ska strax ta en dusch, sen ska jag nog titta på film eller Skins i min nybäddade säng. Och ja, jag har slagit på stort och till&med bäddat om sängen!

Imorgon ska jag till skolan och prata med mina gamla lärare. Ska ev. till UM på morgonen innan. Sen blir det också troligtvis en promenad och fika med Angelina i Stockholms området! Det blir nog bra. Ska förhoppningsvis jobba i veckan också. Och antagligen lämna ut lite CV:n eftersom att jag inte har fått svar från någon av dem jag mailade. Men aja, det löser sig!



Holy mother of god, hon är så jävla vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0