WHIP IT REAL GOOD

Kan inte fatta att jag sätter mig och bloggar nu. Men måste få ut lite.
Dygnade från torsdag till fredag. Åkte till skolan på dagen och spenderade några underbara timmar med bland annat Kourosh, Arvid, Chris och Kenya. Det var värt. Åkte hem, satt vid datorn i några timmar och var helt slut. Bestämde mig efter mycket om och men att jag skulle stanna hemma på fredagkvällen, dvs igår. Kollade Skins. Blev konstigt nog pepp, fast jag inte hade sovit på 24h. Sarah undrade om jag ville med ut. Så det blev utgång i alla fall!
Dovas med världens bästa
, kunde inte ha varit bättre. Efter det langades det privat efterfest hos en viss Mr.Awesome. Det var niiice. Åkte från honom för ca en timme sen. Dock var jag tvungen att gå från Lantmäterivägen hem för att SL suger.. Det var inte de trevligaste femton minuterna i mitt liv!
Egentligen skulle jag ha "jobbat" eller vad det nu är, idag. Men känner att jag har inte sovit på 36h och jag dör. Så skrev att jag hade fått vinterkräksjukan.. Awesome.
Nu är det dock dags för sömn innan mitt huvud sprängs. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0