RUNAWAY BABY

19: Var barnvakt en stund på eftermiddagen åt Estelle. Åkte därefter till Angelina. Vi gjorde spinat&ricotta tortellini med creme fraiche franska örter, VÄRT! Fanta exotic på det, samt chips med dipp. Vi tittade på Only fools and horses, någon brittisk serie som var rätt rolig. Åkte hem, satt vid datorn och dygnade till torsdagen.

20: Mötte upp Sarah vid tio i åtta och köpte frukost (bestående av kyckling&baconröra i baguette<3 + äppeljuice) på OKQ8, gick till skolan och satte oss och åt i sofforna. Chillade där tills tio, då jag åkte hem och tog ut Malou. Därefter bar det av till Kista där jag åt lunch med Simone. Min sushi-craving blev äntligen tillfredställd. Vi gick runt lite i affärer, men var så trött att jag åkte hem. Var hemma vid fyra, däckade i soffan tills sju då Angelina kom. Det var mysigt som fan, fast jag var död. Gick och la mig tolv.

21: Försov mig och kom en kvart sent till mitt barnvakts jobb (låter mer seriöst än vad det är, passar min kusin..). Var uppe kvart över sex och i stan halv åtta.. Rätt bra jobbat, fick dock alldeles för lite sömn. Vid kvart i tre kom min morbror hem, så då promenerade jag till Stureplan, mötte upp Nikki, Angelina och mamma och gick in på The Studio. Vi fick nämligen i julklapp av mamma att vi skulle stylas och fotas där, så ja. Det var en upplevelse och det var rätt kul. Mamma gick därifrån 2200 kronor fattigare.. Kul att bilderna var cpdyra. Aja, valde bara fyra så.
Fyra timmar senare, dvs klockan sju, var vi klara. Åkte till MAX, köpte med oss hamburgare hem och dog av matorgasm. Senare på kvällen drog Angelina, Arvid och jag till MP. Det var roligt och vi dansade, wooh! Gick även "mellan" i ett blattebråk. Jag är cool. Nejmen, ja, fett onödigt att folk ska hålla på och starta värsta slagsmålen för ingenting. Omogna skitungar.
Aja, kom hem för ca två timmar sen och är stört trött, så ska nog sova nu.
xx


Lite sent, men mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0