LONDON <3

Lite sent, jag vet. Men har som sagt inte haft någon dator att lägga in bilderna på! Klicka på bilderna för att se bättre. ENJOY, ppl *:

DAY ONE:


Första bilden är bussresan påväg in till London city. Det är även Angelinas bild, men tog mig friheten att sno den för att den är så fin! Hope you won't mind, babe. Vi handlade lite, och i väntat på James satt vi på Starbucks och drack white peppermint mocha <3

DAY TWO:



Första och andra bilden är utanför James lägenhet. På sista bilden är det James och Angelina i vardagsrummet! Blev inte så mycket bilder eftersom att vi shoppade rätt mycket. Men ja. Vi var på Oxfordstr. hela dagen och innan vi åkte hem till Woolwich fikade vi på Starbucks. Det var värt.

DAY THREE:


Denna dagen var tillägnad sightseeing och skolor.
Först letade vi upp Instituto Marangoni, en väldigt känd designskola som Angelina ville spana in. Efter det bar det av till Royal College of Music (finns en fin bild på Angelina utanför, haha!). Vi var också på Kings Cross station där de spelade in Harry Potter. Dock har jag inga bilder därifrån. Vi var också vid Big Ben och på London Bridge. När vi var klara gick vi självklart till Starbucks. Det är en bra vana.

DAY FOUR:

Den här dagen spenderades HELT åt shopping. Så uppenbarligen blev det inte mycket bilder, haha..

DAY FIVE:


Going home.. Ja. Första bilden är Angelinas, och vi satt på bussen påväg till Stansted Airport. De andra bilderna är tagna utanför flygplatsen. Den var ändå rätt stor för att vara "off".

Veckan i London med min älskade syster Angelina, var en av de bästa veckorna i hela mitt liv. I september flyttar Sarah, Angelina och jag dit. Det kommer bli episkt och jag trodde inte att man kunde längta såhär mycket efter något.
Jag är glad att vi gjorde den här resan. Jag är så otroligt tacksam för att ha dig som vän och syster. Du betyder mer än vad du tror. Glöm aldrig det. Jag älskar dig.


Vi är bäst. Fast vi är lite cp. <3

Kommentarer
Postat av: ♥ Angelina

en av mina bästa resor, helt klart! du skriver så gulligt om mig. <3 älskar bilderna. i september kommer vi inta stora staden alltså. fy vad härligt. du är så finfinfin. älskar dig sisi. <3

2011-01-09 @ 17:58:26
URL: http://aslanx.blogg.se/
Postat av: Nadja

samma här! min bästa resa, faktiskt. det var london, du och allt var awesome. du är gullig, därför skriver jag gulligt hihi. SEPTEMBER PEPPPPPPPP älskar dig<33

2011-01-09 @ 18:36:31
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0