LEAVE ALL YOUR LOVING BEHIND, YOU CAN'T CARRY IT WITH YOU IF YOU WANAN SURVIVE

Min gårdag såg ut såhär:
Vaknade. Fick skjuts med Pillis och Semir till Vällingby. Där mötte vi upp Jessie och Pillis. Gick lite i affärer tills tjejerna skulle hem och laga middag. Sarah och jag gick till vällingehus och köpte kaffe. Hon pluggade medan jag läste hennes poesibok och lyssnade på musik. Efter ett tag kom även Johan dit och tillsammans mobbade vi Sarah. Det var nicee. Efter någon timme åkte Sarah och jag hem till henne, lyssnade på musik, åt mat, pratade osv, the usual you know!
Vid tolv-eller ett-tiden kom Johan över och chillade ett tag. Sen begav vi alla tre oss ut för att möta Micke, Eva och Tobbe på en nattcigg. Det blev dock mer än det. Vi klättrade på tak, spelade fotboll, rökte, snackade, u name it. Det var nice. Vid ett tillfälle fick jag bollen i bakhuvudet, snubblade ner och la mig i snön med bara linne. Det var ändå rätt. skönt. Har inte känt mig så levande på länge.
Vid tre-tiden gick jag hem till Sarah och la mig bredvid henne i sängen. Hon gick nämligen hem tidigare, så hon sov när jag kom hem.

Min dag såg ut såhär:
Vaknade vid tre, vi hade försovit oss till skolan. Åt en macka. Rökte. Sarah sminkade mig, vi rökte lite mer, gick på promenad med Ablah, åt middag med Gunnel (Sarah's söta mamma), hjälpte hennes föräldrar att möblera om och sen följde hon mig till bussen.
När jag kom hem var mormor hos oss, för tydligen hade någon gått in på vår baksida när Nikki satt i vardagsrummet.. Creepy. Anyhow, fick mormor att skjutsa mig till handlarn för att köpa cigg och sen var hon även jättegullig och körde hem mig igen. Sen dess har jag försökt hitta en relativt decent bild på mig till mitt CV. Slutade med att jag tog några nya och nu sitter Johan och redigerar en av dem. Lyssnar även på en sjukt bra låt. Tänker dock inte avslöja bandet eller låtnamnet, orkar inte att alla ska börja lyssna på okända artister. Sarah, du har dåligt inflytande på mig!

Nu ska jag i vilket fall skicka in mitt CV till lite olika ställen, sedan äta något och sen sova. Imorgon bär det av till skolan på en visit, IGEN och sen ska jag vara barnvakt en stund på kvällen. Blir nog bra.

Don't forget that you're all beautiful people.
xx

Langar oldie på mig och Sarah. Mitten av tvåan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0