IMAGINE

Har precis suttit och kollat igenom massa jobb på arbetsförmedlingens platsbank! Värt. Hittade femton intressanta jobb, så imorgon ska jag skicka in mitt CV eftersom att klockan är 02.59 och jag är trött. Men det känns bra att ta tag i allt.

Det som fattas för att göra mitt liv relativt perfekt är:
- Ett jobb
- Ringa kuratorn och boka tid
- Skaffa p-piller
- Få lite mer inspiration
- Samt vända tillbaka dygnet

Sen är jag fan nöjd. Om sommaren kommer lite snabbare är det ett stort plus, för den här vintern suger fan hårt! Får hålla tummarna på den fronten.

Nej, nu blir det sömn. Även fast jag bara har varit vaken i sex timmar, haha.. Lycka till med den, liksom. Aja, får försöka. xx


When did my heart go missing?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0