I WANNA BE YOU, YOU, YOU, YOU AND YOU

Dagen har spenderats på en makeup-kurs! Det var lärorikt och intressant, dock är jag inte jättenöjd med själva sminkningen, men aja. Blev förövrigt erbjuden jobb där som smink-assistent or something, så ska på möte med sminkösen på måndag! Blir lite spännande.
Efter det bar det av till mammas killes verkstad i Tumba. Där hade någon dumpat massa olika grejer i ett rum och jag fick ta vad jag ville. Kom hem med tre tavlor, fyra glasflaskor, två téburkar, en isbjörn och 21 böcker rikare. Jag gillar det starkt!
Imorgon ska jag på släktträff, och på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se!
Längtar till lördag, då min älskade syster Angelina kommer hem. Peppar som fan!
Nu är det dags för lite té och mys. Cya laterrr xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0