I PULLED AN ALLNIGHTER.. AGAIN. ANYONE SURPRISED? NOPE, DIDN'T THINK SO.

Gick upp 1900 igår. Gick till handlarn, köpte cigg. Spenderade kvalitétstid med Madde och Pillis. Det var mysigt och värt, trots kylan. Tappade ett glas i golvet för att jag inte hade någon känsel i min hand.. Lyckat Nadja, verkligen lyckat. Satte mig därefter vid datorn och tänkte uppdatera min iPod med bra skit, men mamma hade lagt undan iPod-kabeln.. Så det får vänta tills imorgon!
Det som till slut distraherade mig var Gossip Girl. Och ja, jag tittar på det. Var tvungen att kolla ikapp för att jag har missat så många avsnitt eftersom att min dator kraschade, men nu är jag back on track! De sista avsnitten var helt.. underbara. Den serien är verkligen värd, trots att den ibland gör en riktigt frustrerad. Och trots att den verkar ha stämpeln på sig att vara ytlig och tråkig. Men ja. Vi gillar alla olika!

Just nu, 0627 på en fredagsmorgon mitt i vintern, känner jag mig genuint lycklig. Jag vet inte om det beror på Gossip Girl, ny musik, härliga människor eller själva faktumet att det faktiskt är en plusgrad ute. Men jag känner mg i alla fall lycklig, för första gången på väldigt länge. Vill känna såhär förevigt.

Nu är det dock time for bed. Ska upp om 5½ timme. Wish me luck!
xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0