DON'T ASK ME WHERE I'LL GO, CAUSE FRANKLY I DON'T KNOW. AND I DON'T GIVE A SHIT.

Har varit hemma hela dagen, som vanligt. Dock ska det bli ändring på det i veckan!
Imorgon ska jag på arbetsintervju och ska även försöka ta mig till UM innan. Efter det ska jag fika med Hind. Ska även försöka få tag på min morbror och ev. ta en fika med honom!
Resten av veckan får vi se hur det blir. Ska antagligen söka lite andra extrajobb också. Men får jag det här jobbet vore det grymt!

Är så sjukt peppad inför flytten i september! Känner verkligen att människor och Skins motiverar mig just nu. Motivation är värt! Nu ska jag kolla igenom mitt CV och maila lite grejer till Sarah.
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0