DAY SIX

Hrrm, jag vet inte riktigt om jag har en speciell "typ".
När det gäller killar är det oftast långa, smala och utländska. Men, har väldigt blandad smak som sagt. Tror dock inte att jag skulle kunna falla för en rödhårig.. Ytterst tveksamt.


Luke Pasqualino som spelar Freddie i Skins, omg. Så otroligt fin.


Ed Westwick som spelar Chuck Bass i Gossip Girl. Sjukt fin kille.

När det gäller tjejer är det typ.. inte tjejiga tjejer. Tjejer som är som jag typ, haha! Mörkhåriga är alltid en favorit, oavsett kön.


Kristen Stewart, känd från Twilight, The Runaways osv.
Sjukt vacker.


Kaya Scodelario, spelar Effy i Skins s03-04. Så jävla fin.


Så har vi Katy Perry. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0