DAY FOUR

Mina primära mål är att skaffa ett jobb så att jag kan flytta till London i höst. Ett av mina mål är också att gå på Peace&Love och Emmaboda (Two Door Cinema Club kommer dit OMG).

Mina drömmar over all är att se så mycket som möjligt av världen, helst bli någonting inom musik så att jag får chansen att ändra och hjälpa världen. Samt träffa mina tre män: Ray William Johnson, Bruno Mars och Luca Pasqualino.
Jaja, det är fint och jag är fett brudig, JAG VET!

Har i vilket fall varit duktig idag! Var först på UM med Pillis och Madde, sen registrerade jag mig på Arbetsförmedlingen. Efter det åkte jag hem och tog en dusch, sen bjöd mamma på lunch. Nu sitter jag hemma igen och snart bege mig till Jakan, för tredje gången idag och klockan är bara kvart över två.. Sjukt.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0