APPRECIATE

Det har gått fyra dagar på det nya året. Än så länge har det varit helt okej. Förutom att jag fick mens den första januari 2011.. Det sög. Hatar att vara kvinna. Så, det var ju kanske inte världens bästa inledning på året. Men aja, det blir väl alltid vad gör man det till, eller hur?

En snabb uppdate:

Lördag: Vaknade hos Sarah, åkte hem på kvällen. Var med Pillis en stund hos oss och pratade om allt och inget som vanligt. Jag gillar det dock.

Söndag: Åkte till Jessie, var med henne, Annica och Pillis. Det var supermysigt! Annica och Pillis åkte hem, så Jessie och jag hade vår efterlängtade balkongkväll som vi har snackat om i hundra år. Det var en värd natt.
Gick och la oss vid fyra. Vi skulle egentligen upp till UM vid åtta, men det blev inte så. Tur var det, för jag hade inte sovit en blund, så var helt död.

Måndag: Vaknade runt tretiden, åt en oerhört romantisk middag med Jessie (köttbullar och makaroner). Åkte sedan hem lagom tills gänget skulle komma över (gänget = Annica, Niklas, Alex och Sarah, och jag vet att "gänget" låter som en kriminellt och farlig grupp, men vi är alla ganska snälla. Beroende på vilken dag det är så klart.). Vi drack té&cola, åt chips med dipp, spelade kort, uppdaterade varandra om allt, rökte lite för mycket, skrattade lite för mycket (men vi alla vet att man inte kan göra något för mycket av de två sakerna), tog massa fina bilder, färgade mitt hår och lyssnade på grym musik. Det var underbart. Och ni har varit otroligt saknade. Skynda er hem igen. <3
De åkte hem vid tolvtiden, men själv satt jag uppe till sex på morgonen och kollade på Skins osv. Inte så värt dagen efter..

Tisdag: .. När jag vaknade klockan fyra med världens huvudvärk. Kollade på Skins i princip hela "dagen". Har ätit fyra mackor. Rökt ca 5 cigaretter (good job, fast det beror på att jag inte har några kvar), lagt chokladansiktsmask, druckit hallonsoda, duschat och sett Charlie Bartlett (som förövrigt är en sjukt värd film). Nu ligger jag i min mysiga säng och lyssnar på *BING*: Mysstundoptimerare

Imorgon ska min syster och jag på en makeup-utbildning.. Det blir nog spännande. Eller något.

Är röksugen igen, men vill inte ta fler av syrrans cigaretter. Hrrm. Dilemma när man har en cigg kvar. Aja, får se om jag orkar ta mig upp. Nu måste jag sova, för jag ska upp tidigt imorgon.
xx


PS. Angelina, jag saknar dig SJUKT mycket, kom hem snabbt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0