TO WRITE LOVE ON THEIR ARMS

Så var det alla hjärtans dag iår igen. OTIPPAT! Nejmen, till skillnad från många andra är jag varken bitter, glad eller ledsen. Känns verkligen som en helt vanlig dag.

Konceptet med alla hjärtans dag är förövrigt ganska överskattat. Varför ska man bara fira kärleken en gång om året, när man borde fira den varje dag? Är övertygad om att den här dagen enbart är tillägnade par. Vill inte ens tänka på hur många som mår piss idag eller hur många, som med all säkerhet, har begått självmord 14 februari varje år. Det är ganska sorgligt.

Jag ska antagligen träffa Sarah om någon timme, om hon slutar vara emo. Så det blir nog bra!

Annars vill jag påminna min familj och alla mina vänner att jag älskar er. Ni är oersättliga, ovärdeliga. Det är så enkelt det är. Idag "firar" jag min kärlek till er. För ni är och kommer alltid att vara viktigast.



You're all beautiful people.

Kommentarer
Postat av: Jesseyyy

<3

2011-02-15 @ 12:22:03
URL: http://pointzero.blogg.se/
Postat av: Nadja

PUSS

2011-02-15 @ 19:52:17
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0