I'M A SHADE TOO PALE FOR HANDSOME

Dagen blev inte riktigt som jag planerat.. Gick upp halv åtta för att dudesen som skulle fixa vattnet skulle komma då. Dock var min syster hemma, så hade inte behövt gå upp. Aja. Var sjukt trött eftersom att jag hade sovit fyra timmar. Låg i sängen tills tolv och kollade på två av Bring It On-filmerna. Ringde arbetsförmedlingen och ska dit imorgon. Var på biblioteket och lånade hem tio favoritböcker, så nu blir det läsning på hög nivå! Lagade även mat till familjen: stuvademakaroner, kokta grönsaker och falukorv. Ganska gott, förvånansvärt nog!

Ikväll styrs det tydligen spelning på Harry B med Jessie och Pillis. Efter det bär det antagligen hem till Jessie's residens. Får se om jag sover där eller inte, tror inte min mamma kommer gå med på det.. Hehe. Vi får se, i vilket fall!

Nu ska jag läsa lite ur Alanna av Tamora Pierce, sen ska jag promenera till Pillis.
xx


Charmig tjej, aight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0