I SHOULD KNOW

Har precis sett klart på Paranormal Activity 2. Tänkte egentligen äta kladdkaka till den, men med brist på ingredienser blev det glass med chokladsås istället. PA2 var rätt bra, man fattade första filmen lite bättre. Men slutet på första filmen kommer egentligen inte förens i slutet på andra filmen. Förvirrande, jag vet. Men det är så jag ser på det.

Sitter i mitt nystädade rum, vid datorn (uppenbarligen) och dricker varm choklad och äter pizzatoast. Life's good. Räknade alldeles nyss och det är 45 dagar kvar tills premiären av Tomorrow When The War Began! Längtar som in i helvete.

Om ca sju timmar måste jag upp och iväg till vuxenpsyk. Ska vara där halv nio.. Fyfan. Men börjar bli lite seg nu, så ska äta klart, ta en cigg och duscha. Sen är jag redo för sängen!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0