I ALMOST GAVE A FUCK

Ännu en dag har passerat utan produktivitet från min sida.
Har i princip spenderat kvällen (vaknade halv sex lol) med att läsa Imorgon när kriget kom-serien av John Marsden (som är grym och rekommenderas till ALLA), varit med Pillis och spanat in tutorials, pratat med Sarah och rökt. Det är väl det jag har gjort idag. Inte speciellt intressant, jag vet.

Imorgon blir det däremot lite fart på mig. Ska till AF på dagen, kolla om mamma vill äta lunch, ta en sväng förbi skolan och på kvällen ska jag träffa gänget. Har saknat dem så sjukt mycket, insåg det nu.
Det blir nog en bra dag.

I veckan styrs det även vuxenpsyk, bibliotek, förhoppningsvis träffa Madde och ja. Pillis fyller tjugo på söndag, så på lördag är det maskerad! Ska bli spännande. Jag ska troligtvis vara Katy Perry eftersom att temat är kända karaktärer. Får se om jag ångrar mig under veckan. Har ni några förslag får ni jättegärna säga till!

Nu ska jag få i mig något att äta och därefter blir det en cigg. Och antagligen lite mer läsning om jag känner mig själv rätt. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0