DAY TWENTYFOUR

Mitt favoritprogram. Måste nog säga att det är Skins. Dock är det en serie, men det borde väl klassas som program?
Jag älskar Skins, som säkert många av er har märkt. Orsaken till varför jag älskar det är för att det är rätt realistiskt, humorn är sjuuk och intrigerna är bra. Plus att det utspelas i England (är verkligen en sucker för brittiska). Nejmen, det är svårt att förklara varför man älskar det och verkligen fastnar. Men jag rekommenderar verkligen den serien till ALLA!

Några fler serier jag ska passa på att rekomendera är Misfits, How I Met Your Mother, Gossip Girl, Freaks And Geeks, L Word, Dexter och Heroes. Alla är sjukt bra, dock på olika sätt.

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att hjälpa Christian i tvättstugan. Tänkte egentligen bege mig till AF, men hann inte. Så det får bli på måndag! Fick kallelse från vuxenpsyk igår och jag har tid på onsdag. Känns inte helt OK. Ikväll kommer Niklas och Frida hem. Och tills nästa vecka är alla mina vänner hemma. Lyckan går inte att beskriva.

Ikväll vet jag inte riktigt vad för sorts äventyr det bjuds på, men något måste hända. Annars ska jag styra ett eget äventyr! Nejmen, lol. Haha. Har förövrigt läst ut tre av böckerna jag lånade häromdagen. Behöver typ gå tillbaka och låna fortsättningen på en av serierna jag läser som är så sjukt bra. Finns dock inte att köpa någonstans, men ska försöka hitta dem på Tradera. Där kan man alltid fynda!

Nu ska jag fixa lite hemma innan det blir tvättstugan igen. Ha en trevlig kväll! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0