DAY FIFTEEN

Finns faktiskt en grej jag ångrar som hände för några veckor sen. Men det tänker jag inte skriva här. Men ett officiellt förlåt till du-vet-vem-du-är.
Ångrar att jag var lite för mesig när jag var yngre, men man lär sig av sina misstag.
Har väl inget mer att tillägga på den punkten.

Chillat för mycket idag, men det var skönt. Gjorde lite nytta hemma, sen gjorde jag ett ansiktsångbad med té. Det var värt! Sen gjorde jag en egen ansiktsmask med banan och honung. Den var ganska god. OCH JA JAG SMAKADE OKI?!!?

Nu har jag nästan precis duschat, pratar med Josse som befinner sig på andra sidan jorden, Robin och Pontus. Värt. Ska nog sova snart. AF imorgon, langar peppen! C- here I come!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0