YOU'RE RUNNING CIRCLES IN MY HEAD

You me at six - Fireworks. Kan vara den bästa break-up låten jag har hört.

Kvällen har spenderats med en flaska rödvin och tre fantastiska tjejer + lejonkungen 3 och mentol cigaretter.
Känner jag att det var rätt värt? Indeed.

Tack för åtta månader. Det slutade sjukt kefft, men jag hoppas att vi kan vara vänner i framtiden.
Jag hoppas också att du vet att det är ditt fel att du sitter i den situationen pga dig. Inte mig.
Ironiskt att jag bläddrade i min kalender och landade på 20 Oktober där jag skrivit in "Alex och jag 9 månader <3"
Ironin förföljer mig, haha..


Och jag vet hur ont det gör. Har samma kniv i hjärtat,
fast jag gör allt för att dölja det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0