LONDON BABY

Känner att det är dags för en liten uppdatering!
Jag hatar att jag bor i Sverige, jag älskar mina vänner, jag vill härifrån, jag ska ta tag i mitt liv..
OCH idag bestämde Angelina och jag oss för att vi ska åka på en weekend resa till London.. Så vi köpte biljetter idag! Jag älskar att vi är spontana <3 och jag älskar dig, gumman, oh my god, we'll go fucking MENTAL!! Shit, vad jag taggar alltså. Dör lite.
Saknar en viss person litegrann, ska städa mitt rum snart och jaaa.. Det var väl allt, tror jag!
Har förövrigt en ny, awesome spotifylista med ny musik. Den ÄGER. Pussa påren; http://open.spotify.com/user/msvicious/playlist/6V6It4x5RQcf39TwZzFLqE Accidentally In Love

Vet inte om jag gjorde rätt nu, men whatever! IF YOU KNOW WHAT I MEAN?!

Alltså, du och jag i London.. Kan det bli bättre? I love you, sis. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0