I'm officially off the rails

Självförtroendet känns fan inte på topp. Vilket ingenting gör nu förtiden i princip.
Känner att jag långsamt tynar bort och alla andra runt omkring mig gör det också.
Och fråga inte hur jag mår, för ni vill inte veta.

Jag längtar efter förändring. Tills dess kommer jag antagligen vara i detta apatiska tillstånd där jag varken lever ordentligt eller är död.

Jag vill göra saker jag aldrig velat göra förut. Destruktiva saker. Som skulle förstöra mig och många runt omkring mig. Får se hur länge jag håller mig i skinnet innan jag exploderar av frustration.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte bli självdestruktiv nu, du är fin som du är. Om du bara kunde se.

2010-11-16 @ 22:12:59
Postat av: N

and who the hell are you?

thanks though <3

2010-11-17 @ 10:53:47
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0