Misguided ghost

I hela mitt liv har jag alltid tyckt att det är något som har saknas. Den senaste tiden har det blivit värre. Innan den första januari, år 2010. Då, egentligen av ett slumpmässigt beslut, hände det något som har fått mig att fundera.
Jag pratade med min riktiga pappa, för första gången på ca 12 år. Att beskriva hur det kändes är omöjligt. Något jag däremot vet är att jag är glad. Riktigt glad, över att jag agerade på en impuls känsla och skickade ett sms till min syster Linda och frågade efter hans nummer. Glad över att jag vågade skicka ett gott nytt år till en människa som är en del av mig, fast som jag ändå inte känner, alls. Men mest glad är jag över att han ringde. "Hej, det är pappa". Det, och nästan enbart det, har fått mig att tro att det kanske blir ett bra år i alla fall. Jag har saknat dig. Jag tror inte att du läser det här, men jag har verkligen saknat dig i mitt liv. Jag är tacksam över att jag har blivit en sådan person som ger fler chanser. Den här gången hoppas jag att det är annorlunda. Jag hoppas att du inte sviker. Och jag hoppas att jag aldrig förlorar dig.
Jag älskar dig, pappa.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Nej men gud, berätta <3

2010-01-08 @ 16:36:05
URL: http://beca.webblogg.se/
Postat av: nalex

i will! när jag träffar dig hihi snart?

2010-01-10 @ 03:45:00
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: rebecca

ta mitt nr och smsaaa elr riiing snygging. pussi 0737 77 90 41

2010-01-10 @ 22:02:10
URL: http://beca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0