SLOW DANCING IN A BURNING ROOM

Kom hem från London idag. Det känns som att jag är på besök här och egentligen bor där. Vilket snart är fallet. Eller ja, det beror väl på hur man definerar "snart". Känner bara att jag är så sjukt trött på Sverige, mentaliteten, kylan, allt. Jag har inget mer att hämta här.

Förövrigt förstår jag ibland inte vad som är fel på mig. Och snälla, bespara er meningar som "det är inget fel på dig", för det är det och det VET jag. 
Jag borde gå till en psykolog, snarast, för jag vet inte vad jag kommer ta mig till med alla mina sinnessjuka tankar annars. Helt ärligt vill jag inte veta heller.


Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Miky

Jag känner igen mig i det du skriver, känner ofta liknande :)

2010-12-18 @ 00:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0