Updateee

29 december: Låg hemma hela dagen, tills Büsra frågade om jag ville med ut. Fixade mig, drog till henne. Vi drog därifrån vid elva tiden och då bar det av till Laroy på Stureplan! Sjukt nice att vi inte behövde betala inträde osv, Büsra kirrar allt wooh! Efter en stund med fulla stureplanbrats drog vi vidare til Berns. De hade sin sista hiphop-kväll och det var rätt värt! Tror dock att det är bättre när fler salonger är öppna!
Berns stängde klockan tre, och då skulle vi tydligen vidare till Spy Bar. Jag var så trött att jag dog, haha.. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde på Spy Bar eftersom att jag var så psykiskt utmattad att jag knappt kunde stå. Vi stack därifrån vid halv fem och gick til Max och käkade. Det var typ det mest värda under natten. Eller maten var det, i alla fall haha!
Jag kom hem vid halv sju och däckade i min säng. Det. Var. Värt.

30 december: Städade mitt rum, rensade garderoben osvosv. Vid åttatiden åkte jag till Jennifer där hon, Madde, Jessica och Camilla hade Bingo-kväll.. Ja, de är tanter. Ca en timme senare åkte jag till Arvid för att han var uttråkad. Vi spelade gitarr, drack té, diskuterade sex, tjejer etcc. Vid kanske elvatiden kom Franco dit, för vi hade planerat att ses. Så vi fortsatte att chilla hos Arvid och jag gjorde bort mig lite haha..

Franco: Men ni vet hon som har skrivit Harry Potter böckerna?
Jag (svarar tvärsäkert): Stephenie Meyer.
Franco&Arvid: VA?!?! HAHAHAHAHAAHAH
Jag: TÄNKTE FEL OKEJ?!

Vi hade nämligen pratat om Twilight tidigare, så ja, var tydligen fotfarande inne i de tankebanorna.. Blev mobbad länge för det.

Runt två kom Franco och jag på att vi skulle ta oss hem.. Det gick inga bussar från Neptunivägen, så vi var tvugna att gå till Byleden. Det var en lång promenad. Det värsta var dock att när vi var ca 100 meter ifrån busshållsplatsen kom bussen. Den var tre minuter för tidigt. Franco skyllde ändå på mig, lol.
Det slutade i alla fall med att vi gick till Kassavägen, tog 591an (som gick en halvtimme senare) till tröskvägen norra och gick därifrån hem till mig. Vi var hemma runt fyra. Stelfrusna. Det sög lite. Franco åt lasagne och vi drack té. Sen fick han den briljanta idén att vi skulle kolla på film. Klockan fyra på morgonen. Det blev Nick and Norahs Infinite Playlist. Den var rätt bra. Dock såg vi inte slutet pga av cpsidan vi kollade på. Franco är dubbelägd, för han slutade kolla på exakt samma scen förra gången, hahaha!
Sen gick vi och la oss i alla fall. Då var klockan kanske sex på morgonen. Och jag som skulle vända tillbaka dygnet.. Är lite keff, I know.

31 december: Vaknade av att mamma kom in vid elva på morgonen och sa "Upp och hoppa!". Jag ville döda henne. Vi hade sovit typ fyra timmar. Det sög. Vi låg och halvsov i sängen till ett. Sen satte vi på musik och typ fortsatte dö av trötthet.
Franco åkte hem runt halv sex. Sen dess har jag hjälpt mamma att packa upp varor, bloggat, ska bädda sängen och sen fixa mig inför ikväll!
Mitt nyår ska firas med många sköna personer i Blackeberg. Jessie och Pillis har anordnat en fest där. Så det blir nog nice! Förutom att Angelina är i Kina. Det suger. Jaja, mamma tjatar på mig, haha!

Gott nytt år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0