Day 30 - One last moment

Väljer nog ett jag nyligen hade.

Jag insåg häromdan att jag definitivt inte tycker om alkohol. Hur man blir när man dricker, eller i alla fall hur de allra flesta blir. Jag förstår inte hur folk kan tycka att det är roligt att vara packad. Det suger! Ingen kontroll, allt är snurrigt, illamåendet kommer och går osv. Självklart är inte alla fyllor så, men de flesta blir så packade när de super. Jag ska inte bli nykterist, missförstå mig inte. Men jag ska sluta dricka vodka, antagligen. Jag kommer inte heller "supa" tills jag dör av alkoholförgiftning. Jag kommer dricka ibland för att det är gott.

Är det någonting jag har inset är det att man definitivt kan ha roligt och roligARE utan alkohol. Föredrar det, om jag ska vara helt ärlig.

Min slutsats är att alkohol är överskattat som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0