Day 29 - My aspirations (goals)

Jag tänker mer på mål än ambitioner, så därför tänker jag skriva om det istället.

Jag har många mål att uppnå innan jag dör. Målet för nästa år är att börja jobba nu i januari. Flytta till England med Sarah och Angelina. Komma in och börja på The London Music School. Antagligen bo i England i ett år eller mer, vi får se hur det blir.
Efter det vill jag resa runt överallt, uppleva så mycket som möjligt. Få ett bättre perspektiv på hur världen egentligen ser ut.
Jag vill kunna leva på min musik. Och om jag någonsin blir en superkändis har jag lovat mig själv att hjälpa människor som inte har pengar och inte vara egoistisk och bli pengakåt, som många blir.

Sen kan jag faktiskt inte tänka på något mer. Förutom att jag vill vara odödlig.. och inte åldras. Men det är fantasier och förhoppningar. Så får hålla tummarna på den fronten, lol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0