Day 28 - Something that I miss

Jag saknar kärlek. Jag saknar att leva. Jag saknar många, många människor som ofta befinner sig på andra platser än här. Jag saknar känslan av att vara genuint lycklig. Jag saknar att lära mig. Jag saknar min inspiration. Jag saknar solen. Jag saknar sommaren. Jag saknar England. Jag saknar 2008, väldigt ofta. Jag saknar mitt långa hår. Jag saknar sommarkvällarna med gänget. Jag saknar skolan. Jag saknar känslan av att vara produktiv. Jag saknar att ge och få tillbaka. Jag saknar min dator. Jag saknar att kunna gå ut i en kofta på kvällen och inte frysa. Jag saknar sena solnedgångar. Jag saknar att vakna av solskenet som letar sig in i fönstret. Jag saknar att älska. Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0