Day 14 - What I wore today

Gick hemifrån med:
- Underkläder (självklart)
- Svarta, prickiga strumpbyxor (som gick sönder, bytte senare till vanliga svarta jag köpte)
- Svart oversized playsuit, eller vad det heter.. Som ett linne som sitter ihop med kortbyxor!
- Svart kofta
- Svarta strumpor
- Kängor
- Vit mössa
- Svart halsduk
- Svart jacka
+ ringar och ett långt halsband med en berlock formad som ett hjärta! Av silver.
Och jaaa, jag har en "svart period", atm. Det märks väl?

Dagen var väldigt produktiv. Gick först på treornas julavslutning med Angelina. Träffade även Niklas, Pillis, Frida och Linda där. Det var mysigt och många var jätteduktiga.
När föreställningen var slut åkte Angelina och jag till stan och åt lunch med min pappa. Den andra av mina vänner som träffar honom, be proud!
Fikade därefter med Viktor, samt köpte en ny, fin, vit mössa. Vi kilade runt lite i affärer tills han var tvungen att åka. Köpte sista julklapparna till Nikki.
Var med Emma och Lisa och senare åkte Emma och jag till Östermalm för att passa min sjukt söta kusin. Emma åkte hem vid tio, men min morbror kom inte hem förens ett, så då började jag dra mig hemåt. Här börjar då mardrömmen:

Var tvungen att gå från Stadion till centralen, för att tunnelbanan inte gick. Tog en halvtimme. Väntade på bussen i en halvtimme. När bussen kom stötte jag på Kourosh och hans två kompisar. Sjukt lycklig över att jag fick sällskap åtminstone! Däremot var bussen iskall, helt sjukt. Hoppade av i tröskvägen norra och kunde knappt gå för att mina fötter var så kalla. Gick i en kvart tills jag kom hem. Mitt hår var vitt.. Så illa är det just nu i kära, älskade Sverige. Hoppas ni märker ironin, annars är ni retards, lol. Känner fortfarande inte mina ben. Fucking vinter.
Kom i alla fall TYP precis hem och klockan är nu 0306am. Ingenting jag gillar. Dags för sömn.
Köpte förövrigt en fett fin väska idag. Jag är nöjd.
Godnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0