Day 13 - This week

Eftersom att det inte har gått så många dagar på den här veckan får ni en liten uppdatering om vad jag har gjort so far och samt en inblick i min planering!

Måndag: se föregående inlägg.

Tisdag: Idag var jag med Sarah och Alex i skolan. Sarah och hennes klass har nämligen julavslutning imorgon och de hade genrep idag, så vi följde med dit och chillade med lärare och vänner från klassen under. 
Efter det blev det fika på Waynes med Sarah, Arvid och Simon. Där satt vi väl i ca två tre timmar. Sjukt värt och mysigt, fast jag var en aning keff. Vi gick sedan till den nyöppnade Myrorna affären (secondhand, för er som inte vet) i Jakobsberg centrum. Satt i en soffa med Arvid i ca 40 minuter medan Sarah och Simon sprang runt och fyndade! Du får ursäkta mitt psykbryt där, Arvid <3
Eftersom att vi var där tills det stängde, dvs klockan sju, så gick vi därefter till tågen. Jag åkte till Barkarby och mötte Angelina och nu befinner vi oss hemma oss mig! Blir nog en bra kväll. Med undantag från att min syster tydligen hade haft sönder min vaniljparfym från London.. Aja, whatsoever. KRIG.

Onsdag: Julavslutning i Samgymnasiet med Angelina, Alex och Niklas. VÄRT. Därefter blir det lunch med pappa och Angie. Eventuellt utgång på kvällen. KRIIIG!!! Angelina har fått för sig att det är kul att skriva KRIG i varje stycke. KRIG. Lol. 

Torsdag:
Antagligen handla de sista julklapparna och dö. Punkt. Krig.

Fredag: Julafton. Alla svenskars längtan. Känner att jag inte langar peppen. Dock spenderas den med familjen hos min morbror på Östermalm. Därefter åker jag till Angelina på Odenplan och firar lite med hennes familj. Mi familia es tu familia.

Lördag&söndag: Inga planer so far. 

Nu ska jag kriga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0