Day 12 - In my bag

Idag har jag haft:
- Kamera
- Plånbok
- Sarahs presenter från London
- En H&M kasse med nyköpta kläder till moi
- Pojken som kallades Det - Dave Pelzer
- Smink
- Nycklar
- Lipbalm från Body Shop

Mobil, busskort och liknande har jag alltid i jackfickan!
Intressant va? Vet att ni antecknar i era carebooks, hah

Förmiddagen spenderades framför skype med Clay. Senare framför datorn också. Åkte till skolan, träffade Sarah, Arvid och Simon. Vi drog vidare till jakan, åt på BK, handlade på H&M, myrorna osv. Det var mysigt som fan. 
Åkte därefter hem till mig, kollade in skolor i London (hittade en som verkar perfekt! skriver om den längre ner), spelade gitarr, planerade nästa London-resa.. Lite senare på kvällen kom vår kära vän Alex hit. Har saknat honom som fan! Vi drack té, spelade kort, åt chips&dipp och snackade allmänt mycket skit! En sjukt bra kväll helt enkelt! Tack för er, som gör mitt liv värt att leva.

Tillbaka till skolan! Den heter The London Music School, ligger (uppenbarligen) i London. Har massa olika inriktningar, bland annat rock och funk, som intresserar mig mest! Vet ingenting om priser än! Det bästa är att det är en syster-skola till MI (Musicians Institute) som ligger i LA. Funderade på att plugga där förut, men London känns lite närmare och eftersom att nästa års planer involverar London känns det som rätt skola at the moment! Gillar livet! Nu gäller det bara att få reda på priser, mer info, ev. boka ett möte och komma in, om det går så långt! Är så sjukt pepp!

Nu är det dock dags att sova, vi ska upp om sex timmar.. Känner inte peppen inför det, men aja. What to do?
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0