Day 11 - My siblings

Jag har fyra syskon, men skulle egentligen vilja säga fem.

Jag har en helsyster, Nikki, som är sjutton år. Vi har växt upp tillsammans och alltid bott med mamma. Till vissa sätt är vi lika, men till andra inte alls. Vi är inte lika till utseendet överhuvudtaget. Hon är blond, alltid lite brun, har långt hår, smal och har en kind of streetstil. Dvs inte alls lik mig som är mörkhårig, blek, kort hår osv. Men ja, vi kanske har vissa lika drag, or so I've heard a couple of times!

Jag har två halvsystrar, Emma och Linda, och de är helsystrar. Emma är väl typ 24-25 och Linda är kanske 26-27, inte helt säker! Båda två har barn, så det gör mig till moster, haha! Men ja. Emmas dotter heter Ronja och hon fyller fem nästa år. Lindas son heter Leo och han är väl kanske sex eller sju, inte helt säker.
Emma, Nikki och Linda är alla rätt lika varandra. Emma och Nikki är mest lika. Vet inte riktigt vem jag är mest lik, men aja.

Sen har jag en halvbror som också är halvbror till alla oss andra. Han heter Robert, är ca 28 år och bor på kungsholmen. Jag har varken pratat med honom eller träffat honom. Men det ska jag nog göra inom den närmsta framtiden! Vet inte så mycket om honom, men ja.

Det femte syskonet som jag skulle vilja nämna här är Angelina. Vi är inte biologiska syskon, har inte haft samma låtsasmamma eller låtsaspappa. Men det är ändå.. Min syster. Det går liksom inte att förklara. Det är som att vi skulle ha blivit tvillingar, men fick inte samma föräldrar. Svårt att förklara, men huvudsaken är att hon vet vad jag menar och det vet hon. 

Så ja, det är väl alla mina fem syskon. Alla vet inte det, men nu antar jag att åtminstone alla som läser min blogg vet! Trevligt trevligt. Nu ska jag fortsätta dö lite till min grymma spellista på spotify: Colour The Small One
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0