Day 09 - My beliefs

När det gäller religion är jag agnostiker. Finns det en gud är det samma gud för islam, judendomen, kristendomen och allt vad det heter. Det är vad jag tror.

Jag tror också att OM det finns en Gud, var det inte Gud som skapade Människan. Jag tror att det var Människan som skapade Gud.

Om vi pratar i allmänhet finns det mycket jag tror på. Karma, reinkarnation, kärlek, livet, utomjordingar (Hur ska vi kunna vara det enda levande i hela universum? Det är ju bara knäppt att tänka så), spöken, demoner, atmosfärer osvosv. Det finns för mycket för att jag ska kunna nämna allt.

I övrigt tycker jag att religion och tro är väldigt intressant att diskutera, för alla har olika syn på det. 
Aja, det var väl allt för mig! Vill förövrigt tillbaka till London. Bilder kommer sen! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0