Day 06 - My day

Än så länge har jag ätit mat, packat klart, suttit vid datorn, fixat mig, lyssnat på musik och snart ska jag bege mig till stan! Ska antagligen fika med Becca runt sju och sen träffar jag kanske Sarah när hon har slutat. Efter det ska jag sova hos Angelina eftersom att vi ska ta bussen som går halv nio imorgon till Skavsta! Helt otroligt att jag kommer befinna mig i London om mindre än 24 timmar.. I love it.

Aja, bloggen kommer antagligen pausas tills jag kommer hem (fredag). Så listan fortsätter säkert då!
Och för er som inte har facebook; jag har inte mitt vanliga nummer när jag är i London. Har det gamla. Utifall ni vill mig något relevant!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Hind

haaaa kuuul

2010-12-13 @ 01:30:59
URL: http://moipetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0