Day 04 - What I ate today (like that's interesting..)

Glömde uppdatera igår, sorry för det!
Igår åt jag makaroner med ost-&baconsås och drack cola.
Drack massa té under kvällen och åt även choklad. Det är nog allt, haha!

Kvällen spenderades med Sarah och Angelina. Fick julklappar från Sarah; en kavaj (SKITFIN), pärlarmband, örhängen och två par knästrumpor från Wales. Du känner mig allt för väl. Några av de bästa presenterna, någonsin! Tack älskling <3

När Sarah åkte hem, stötte Angelina och jag på Christian vid bussen, med hans underbara hund, Malou. Vi följde med honom hem och fikade och snackade skit i ca tre timmar. Sen kom vi hem, chillade, rökte och planerade inför London! Ska bli så sjukt roligt att åka dit på måndag!

Idag skulle jag egentligen ut och äta med mamma och Nikki, men det blev kaos och förseningar, så det vart inte av. Nu ska Angelina och jag snart till stan, hämta pengar, äta och chilla. Det blir nice.

Sen vill jag säga tack till alla som ställde upp för mig igår. Ni är underbara och jag älskar er.

Oh no, don't worry about me.. It's not like I have feelings or anything.

Erm, hej, jag vill ha Bailey's?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0