Day 01 - About me

Basics
Namn: Nadja Jane Michelle Fredlund
Ålder: 19 år
Födelsedag: 28 augusti
Boende: Radhus i Viksjö, och ja, jag hatar Viksjö
Skolgång: Fjällenskolan och Samgymnasiet (Samhälle&Musik)
Dagens status: Arbetssökande
Relationsstatus: Singel, kind of.

Favoriter
Té: Blåbärsté
Mat: Erm, typ cheese burgare?!
Cigg: Marlboro Fresh
Film: Svårt val.. Men måste nog säga Domino.
Böcker (för svårt att välja en): En magikers saga, The Twilight saga, Imorgon när kriget kom, Harry Potter, Lejoninnans sång, Eragon, Sagan om Isfolket. Alla är serier. Puss.
Band: Har perioder för band. Kolla in min senaste spellista@spotify: Accidentally In Love
Serie: Skins

Personlighet
Positivt: Trevlig, omtänksam, rolig, flippad, intelligent, kreativ, självständig, flexibel, nyfiken, äventyrlig, stöttande, kortsynt, har en ganska bra självinsikt.. Vet inte riktigt vad mer jag är, haha!
Negativt: Bitter, dryg, dömer snabbt, kort stubin, envis, stolt, kan inte diskutera för fem öre för att jag blir förbannad, lat, påfrestande vid vissa tillfällen, förstår ibland inte ordet "nej", har svårt att få arslet ur vagnen och göra saker jag måste göra, höga krav på mig själv, osäker.. Erm, något mer?

Tycker om
Intressen: Musik, fota, spela gitarr, sjunga, umgås, läsa, se på film, fika, resa, historia, religion.
Allmänt: Mina vänner, familjen, träffa nya människor, ärlighet, djur, smultronvin.

Tycker inte om
Sinnessjuka människor som gör sinnessjuka saker (t.ex. pedofiler, djurplågare osv), otrohet, snö, kyla, egoism, självgodhet, distans, depression, fack, barn, Sverige, maktgalna människor, orättvisor.

Det var väl typ allt! Känn er fria att skriva kommentarer eller lägga till något ni tycker jag har glömt (som är viktigt).
Fjortisposen och alla gillar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0