ACCIDENTALLY IN LOVE

Tänkte uppdatera er lite om mitt händelserika (hrrm) liv!

Har jobbat för min morbrors firma sen förra veckan. Det har varit sjukt jobbigt att vända tillbaka på dygnet, men har i alla fall varit på kontoret i princip varje dag halv åtta (kontoret ligger i stan, creds till mig).

I fredags var första gången jag träffade någon på fem dagar, vilket var skönt. Kvällen tillbringades bland annat med Jessie, Pillis, Nick, Semir, Kattis och självklart Carlos, som var födelsedagsbarnet! Vi var på en krog i Ängbyplan och det var sjukt mycket folk som var där. Sjöng kareoke med Pillis (Breakeven) och med Jessie (Kids). Var sjukt kul, fastän jag var hes som en röktant! Drog hem vid ett och var hemma halv tre. Skypade med Clark och Mckinley ett tag, men bytte ut dem mot Clay när han loggade in. Det var mysigt. Jag somnade framför skype, så han tittade på mig när jag sov i tjugo minuter.

Vaknade klockan tre på lördagen och fattade ingenting när jag såg att datorn fortfarande stod bredvid mig. Det var psykiskt, haha!
Resten av kvällen spenderades med Hind, Nikki, Sarah, Angelina och Johan. Fika på café60 var längesen och kom på hur värt det egentligen är. Blåbärsté, sjukt gott åh. Kom hem samma tid som natten innan, dvs halv tre. Låg vaken till sju på morgonen och snackade lite med Clark.

Idag har jag sovit länge, hostat sönder min hals, druckit té, rökt och skypat med Clay. Rätt värd dag ändå.
Nu ska jag röka, sen städa mitt rum (det ser ut som en krigszon.. seriöst) och därefter duscha. Ska samt tända lite ljus i rummet och mysa med en kopp té och ev. en film eller bok. Eller datorn, haha!
Och om åtta dagar åker Angelina och jag till London. Can barely wait.
xx
Angelina,jago&Olle@chatroulette

Kommentarer
Postat av: Hind

fett värda dagar :) ta hand om dig och HA FUCKIN KUL I LONDON , ops caps lock eller

2010-12-06 @ 11:52:25
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: N

FETT värda! Haha<3

jadå, jag ska flippaa

2010-12-06 @ 18:05:40
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0