You can't be too careful anymore

Dagen har tillbringats på universitetet.
Efter lunch på bk, fyra föreläsningar, en chailatte och en latte är man ganska trött. Den bästa föreläsningen var dock den om kollektiva självmord med religiösa förtecken. Jävligt intressant och en sjukt duktig talare, dvs Peter Åkberg! Lätt den mest värda föreläsningen ever. Den minst värda var nog den första, Buddhismens galna mästare.. Där hade vi inte en bra talare, inte!
Köpte enorma örhängen idag och imorgon är det fredag! Tjejkväll och bowling i helgen, kommer antagligen äga sönder.

Vill lägga till att jag saknar min bästa vän så att det gör ont. Kan du snälla komma hem snart? Vet inte hur mycket mer jag orkar utan dig, älskling. Behöver min andra halva. Love you.

Har funderat lite kring vintern.. Det kommer nog bli mysigt i alla fall, fast jag inte har någon att mysa med. Har däremot riktigt bra böcker och oftast en chailatte i handen, det är väl också värt när man ser snön falla utanför et caféfönster, eller vad säger ni?

Inte många dagar kvar till Paramore och You Me At Six nu, åh, ser fram emot det som fan! Kommer nog bli en av årets bästa upplevelser!
Kan också vara fin iblandI was praying that you and me might end up together




Kommentarer
Postat av: Fredric ( bloggfji)i

hahahha :D

2009-10-08 @ 22:57:30
URL: http://bloggfji.se
Postat av: nalex

offer ):

2009-10-08 @ 23:10:40
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: sarah

hihi <#

Chailatte ar bast i alla lagen. Nar jag komemr tillbaka sa ska vi se till att plgga tilslammans minst en gang i veckan med chailatte! hhii aweeeesome<3

Men, jag saknar dig med darling, och jag gillar nar du skriver dessa inlagg. Sa man faktiskt vet vad som hander i ditt liv. bah

2009-10-09 @ 05:45:49
URL: http://jpnsa.blogg.se/
Postat av: nalex

faktiskt heh!

jaaa, waynes liksom åh<3

hihi ska nog fortsätta med det älskling, slut på emotexter osv haha! fast lite kanske kommer ändå *:

2009-10-10 @ 01:16:08
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0