The great escape

Sorry för den dåliga uppdateringen, har varit rätt.. struligt i mitt liv haha!
Vi kan starta historien från i onsdags. Var med Viktor och hade bråkat med mamma och Nikki, så bestämde mig för att inte komma hem. Sov över hos Markus, städade också hans rum. Det är något med mig och städa rum alltså, haha!
Dagen efter åkte jag till skolan, och på håltimmen åkte jag hem med Jessie och hämtade mina saker. Det blev fem väskor, men lyckades trycka in några av dem i mitt skåp, rätt bra. Kära Jessie fyllde också arton år denna dag, så grattis till min baby! Sov över hos Emma och kollade på mammas pojkar, som min syssling är med i.
Försov mig på fredagen, kom till skolan tjugo minuter innan min lektion slutade. Mormor hämtade mig och jag bytte till en super stor väska hos henne, den var awesome! Dumpade också smutstvätt där. Efter det åkte jag och Emma till stan, hittade presenter till Lisa, Jessie och hennes lillebror Johan. Vi hittade också världens bästa affär på drottninggatan mmh, när jag har pengar, då jävlar! Sov över hos Emma även denna natt och Lisa var också där. Vi tittade på tv och åt chips med dipp, det ägde!
På lördagen gick vi upp sent, förutom Lisa som började jobba klockan åtta, haha ägd! Vi gick ner till åkermyntan heeeelt ruttna och köpte lunch till Lisa, sen åkte vi till hennes jobb och lämnade det och SEN åkte vi hem, haha. Vi började fixa oss inför kvällen, sen kom Lisa hem och var fett obsessed vid sitt hår! När vi var klara åkte vi till Jessie och förade med lite trevligt folk, sen drog alla som var arton ut. Det var massa strul om var vi skulle. Först var det nivå 22, sen viper room, sen dovas. Till slut kom Büsra med sitt veto och sa att vi skulle till Jonnys, så vi hängde på henne! Jonnys var rätt bra, rekommenderas verkligen för er som inte vill slösa mycket pengar, för er som vill dansa eller för er som vill  sitta vid en bar. Det var en grym blandning! Musiken var också rätt bra.
Vi åkte hem runt ett och var hemma två. Emma lovade att laga mat till mig och Lisa när vi kom hem, men gjorde hon det? Nej, hon somnade direkt. Inget skämt. Så vi gick och la oss hungriga, hah.
Idag vaknade jag senast av att Lisa ville ha lösenordet till datorn som hon fick fel. Sen kom hon in igen och jag gick upp på villkoret att hon skulle hälla upp juice till mig, lol. Chillade alldeles för mycket med livet framför tv:n och åt jävligt god lunch. Måste säga att Emmas mat äger. Dock är jag inte säker på om Emma eller Lisa lagade den, men gott som satan var det i alla fall! Mormor hämtade mig klockan fyra, för att jag bestämde mig för att åka hem. Ingen var hemma när jag kom, så fixade lite i mitt rum. När mamma, Nikki och Kevin kom hem gjorde vi tacos. Värd mat, fast orkade inte äta så mycket. Efter middagen gick jag till Frida och repade inför imorgon. Det gick asdåligt (för mig) först, men sen kom Frida på några grymma stämmor som jag till slut fick in i hjärnan! Det var roligt hihi, Frida är söt!
Jag gick hem klockan nio. När jag kom hem var det ingen som öppnade och jag hade glömt nycklarna hemma. Mitt comviq kompis var (är) slut, så kunde inte smsa någon heller. Som tur var ringde Viktor och jag bad honom ringa min mamma. Mamma ringde upp och sa att de var i stallet.. Underbart. Försökte klättra upp till mitt fönster, som alltid är öppet, och när jag kom till grannens tak ringde Viktor igen. Han frågade om jag var upptagen. Jag svarade att, ja, jag klättrar. Och han sa något om att går det bra? Precis då kommer en granne som tittar konstigt på mig. Han har en hund. Så jag ropar hej till honom. Han frågar om jag behöver hjälp, och jag säger att jag inte behöver det. Till slut hjälper han mig i alla fall. Lyckas ta mig upp på taket. Men tror ni inte att någon idiot i min familj har låst fönstret? Jo, självklart. Det är klart att de har gjort det, varför inte liksom? Så klättrar ner igen, säger hejdå och tack till grannen och lägger mig på vår bänk och röker. Lyckades också ta sönder en kruka på vägen upp till taket, så var tvungen att sopa bort den med. Viktor skulle ringa upp, men gjorde han det? Svar nej. Så jag var ensam under en molnfylld himmel, men cigaretter som mitt enda sällskap. Efter en timme kommer mamma hem och jag berättar min story för henne. Hon, Nikki och Kevin skrattar bara åt mig, ingen sympati där inte! 
Nu sitter jag på mitt rum och funderar över att ta en cigg innan jag ska duscha.
Önskar också att jag hade långt hår. Mitt hår var iofs väldigt fin färg i juli. Men nu är det fult, usch. Bild kommer längre ner!
Det här var i alla fall historien om mina fyra "händelserika" dagar! Creds till de som orkar läsa och kommentera hah! Vill fortfarande att någon hjälper mig med designen på min blogg.. Skriv om ni känner att ni kan och orkar! 
xoxo N
Juli                 Oktober

Äckel hår, mh. Fattar inte varför texten är blå, men pallar inte ändra det.
JULIIIIIIIIIIIIIIIIIII




Kommentarer
Postat av: sarah

HELVETE AT KVINNA<$

du har blivit sa satans smal.

Btw sa suger du, och this is why I have my room on the groundfloor <3hihihi

men jag saknar dig som fanassa! kommer hem om 110 dagar och da JAVLAr puss pa dig alskar dig sa himla mycket att du forstar inte

2009-10-19 @ 08:51:18
URL: http://jpnsa.blogg.se/
Postat av: nalex

jag är inte så där smal irl hah ):

jag suger inte alls, min familj suger bara liteeee

saknar dig också älskling och 110 dagar e fett mycket åh): älskar dig mer än vad jag behöver dig och jag behöver dig så himla mycket

2009-10-19 @ 18:04:02
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0