She lives in a fairytale

Grekiskt dop idag.. What to say?
Det var stressigt som fan här hemma innan vi skulle åka. Varken min mamma eller min syster visste vad de skulle ha på sig, så nu ligger det kläder över princip hela huset, ja.. Haha.
Själva cermonien i kyrkan var cirka en timme lång(tråkig). Mamma och pappa var gudfar och gudmor, hihi. Efter det var det någon sorts mottagning på Emil's i jakan. Det var jättegod mat, men nu är jag så mätt att jag håller på att spy, haha! Magda var där, så hade lite trevligt sällskap i min ålder. Greker äter förövrigt rätt mycket bröd.. Bara så att alla vet!

Nu sitter jag och lyssnar på Paramore's nya skiva, är lycklig i själen. Pratar även med Romgard på msn och är lite röksugen, så ska nog smita ut snart, hihi.
De bästa låtarna på nya skivan är nog careful, brick by boring brick, ignorance och the only exception. De andra låtarna är självklart också bra, men det är de fyra jag gillar mest! Är så lycklig över att jag ska se dem live och tillsammans med Viktor! Kommer bli helt underbart. Grym musik + bäst sällskap = kom och dansa!

Sagan är för henne,
dem,
dig.
Lär dig att läsa mellan raderna.




Kommentarer
Postat av: Hind

Livet kan vara så underbart ibalnd :)

2009-10-12 @ 14:04:01
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: nalex

jaa

2009-10-12 @ 22:01:05
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0