Oh my god, I feel so small

Veckan har börjat och det är mycket att göra i skolan. Har dock blivit klar med min analys av konstverk och med min argumenterande text på svenska c. Har gehörsprov imorgon på fyrstämmiga satser, kan ingenting.. Så det lär ju bli roligt. Fick också bara g på mitt samhällsprov, vilket är sjukt ovärt. Pluggade som satan till det provet, så fick jag bara g. Fyfan, ska aldrig mer plugga, haha!

Idag ska jag träffa Emma, det ska bli roligt. Älskar den lilla svimfen, she's wonderful.
Har eventuellt fixat en spelning till vårt band också, säger till när jag vet var och när det är, så måste ni komma hihi. Patrik, Niklas, Alex och jag, liksom, kan det bli bättre? Ja, haha. Om Sarah var här hade det blivit ännu bättre, faktiskt.

Nu ska jag till vokalensemblen, ciao!


Kommentarer
Postat av: niklas

prov = inte awsome

plugga = inte awsome



spelning = awsome :D

2009-10-13 @ 22:42:59
URL: http://www.myspace.com/cvetkovski
Postat av: nalex

heheh ja

2009-10-13 @ 23:48:58
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0