Hypnotic, hypnotic. Breathless

Har varit på tjejkväll hos Pillis ikväll! Det var sjukt roligt och trevligt, och allt ägde. Ville inte gå hem egentligen, haha!
Vi åt fajitas, pratade osv. Mys hihi.

Saknar min ensemble som fan och ska nog skicka iväg ett mail till Dag och Nisse och kolla om jag kan byta åh. Vill verkligen, klarar inte av det här. Proffset, aight? No way.

Har tankar kring att starta ett band, och har i princip alla bandmedlemmar i ett utav dem! Frågan är bara var man börjar. Covers först kanske? Sen skulle man kunna gå över till eget.. Men ja, får lägga upp en plan någon dag, det blir grymt!

Har även funderat lite över fenomenet kärlek. Hur kommer det sig att nästan alla runt omkring mig har någon, utom jag? Är det fel på mig eller killar? Eller kanske både och?
Har precis kommit över en kille jag var kind of kär i i två år, tror ni inte att jag började gilla en av mina bästa killkompisar istället? Det sög och han känner inte samma sak. Borde vara van vid det vid det här laget, men det känns som om jag ger upp om jag vänjer mig. Ska jag leta eller ska jag ta det som det kommer? 
Tror nog att jag chillar på det, at the moment. Känner inte direkt pressen att jag MÅSTE ha någon. Det vore dock väldigt mysigt och roligt, att inte alltid vara tredje hjulet. Vilket jag alltid är. That's why I mostly don't do couples, haha! 
Saknar däremot känslan att vara riktigt kär. Att vara riktigt jävla förälskad, med huvudet uppe i himmeln. Det saknar jag. Jag saknar också att få respons tillbaka, att känna sig viktig för någon, att känna att man duger.. Vilket man oftast inte gör när man är ensam, oavsett vad ens vänner säger. Fast känner mig inte så ensam just nu ändå. Det är nog en av de värsta känslorna. Att bli lämnad ensam. Det är det värsta som skulle kunna hända mig. Om jag blev övergiven och sviken. Definitivt.

Fokusen på målet försvann, och allt jag ser nu är.. ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0