En timme som inte har passerat

Inspirationen vägrar komma, så förstår egentligen inte varför jag skriver. Vill ha något vettigt att skriva, som får er läsare att ge mig lite respons, som jag än så länge inte fått så mycket av.
Sitter och lyssnar på Cobra Starship ft. Leighton Meester - Good girls go bad. Bruden är snygg och kan sjunga. Hur känns det? För jävligt, för att vara ärlig. Låten får i gång vissa tankar ändå, fast jag inte riktigt vet vad jag reagerar på. Fast ändå. Varför dras man alltid till personer som verkligen utstrålar trubbel? Är det för att man vill ha en utmaning eller för att man är självdestruktiv? Jag vet inte riktigt, det kanske beror på båda sakerna.

Ännu en dag där jag väntar och är uttråkad. Varför är jag alltid den som väntar? Jag vet inte riktigt svaret på den frågan heller. Egentligen är det inte så mycket jag vet, vilket ni kanske märker. Fortfarande förstår jag inte varför jag fortsätter att skriva, det är ju inte direkt som att jag skriver något bra. Mina fingrar bara fortsätter att röra sig över tangenterna i takten till musiken, eller nästan i alla fall.
Tjugoen minuter kvar tills bussen går. Ska jag ta den och riskera att få vänta ensam i stan eller stanna och vänta på nästa, som går 15.39? Hm, tror nog att jag tar risken, känner mig instängd när jag sitter ensam i mitt rum med spotify. Vill vara runt omkring människor som jag inte känner och bara titta. Bara titta på hur de beter sig, om de är stressade eller inte, eller om de kanske känner som jag. Vilket inte är så stor risk, jag tror att jag har något sorts fel på min hjärna. Ingen verkar ju förstå mig ändå, så antar att det är mig det är fel på. Och nej, nu söker jag inte er sympati, jag vill inte och jag förväntar mig inte att ni ska skriva något i stil med "det är inget fel på dig, gumman". För jag vet att något är fel, eller annorlunda. Har bara inte kommit underfund med vad det är än.

Kommentarer
Postat av: sarah

Klart du ar annorlunda. Alla ar annorlunda.

Men om vi inte var som vi var skullev i inte ga ihop sa bra som vi gor.

Call me crazy men vi fungerar sa otroligt bra ihop for att vi ar dem vi ar.

2009-10-24 @ 15:44:15
URL: http://jpnsa.blogg.se/
Postat av: nalex

älskling, utan dig är jag fan inte hel.

2009-10-24 @ 23:07:26
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: Niklas

du är kvinna :P

2009-10-25 @ 00:45:40
URL: http://www.myspace.com/cvetkovski
Postat av: nalex

men tyst

2009-10-25 @ 02:46:31
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: Madde

hahaha, niklas är ju helt klockren ^^ haha<3



tror tyvärr att han har rätt. Tror att det är vår kvinnliga gen som ballar ut och gör oss lite speciella. För tänk efter, vilken brud är inte lite konstig? ^^ Alla tjejer har sina konstiga dumma saker. Titta bara på mig liksom^^ haha<3

Så sluta hacka ned på dig själv och slappna av. Vi tycker om dig just för att du är du. Just för att du är så annurlunda och underbar som du är ^^ :D <3<3

2009-10-25 @ 09:13:18
Postat av: nalex

puss lilla gullet, men jag tror inte att det beror på att jag är kvinna. och det är inte det at jag inte tycker om mig själv, för det gör jag, i de flesta fall iaf. det känns bara som.. ah ahah

2009-10-25 @ 14:38:42
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: Niklas

thats my point :D Det är inte känslan jag beskrev, utan orsaken :P



du är kvinna, vilket leder till bl.a. -> oförståeliga känslor som onödigt komplicerar saker och ting :)

2009-10-28 @ 11:32:04
URL: http://myspace.com/cvetkovski
Postat av: nalex

2009-10-28 @ 22:52:13
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0