Cut the delay

Kyliga morgonar. Imorgon är det dags igen. Upp klockan sex, göra allt som ska göras innan man sätter på sig vinterskorna och tjocka kläder. Tar en morgoncigg vid bussen och trängs med människor på tåg och buss, då kommer värmen tillbaka, men för varmt blir det alltid. Återigen en dag på jobbet, med ryggont och en hungrig mage som inte hann få någon frukost.

Något positivt är att jag fick mitt stipendie idag, på 4.500:-! Jag är nöjd ändå, och jag får lön imorgon också. Det är lov och snart är det star wars maraton. Halloween också, men ingen verkar ha en halloween fest? Tråkiga människor i horstockholm. Fast stockholm är ju inte så farligt egentligen, det är ganska vackert. Det är bara människorna som kanske borde bytas ut.

Bytas ut. Ja, det är mycket som byts ut mot annat nu för tiden. Det är bråk om missförstånd och allt går bara överstyr. Är så jävla trött på detta eviga tjafs bara, allt skylls på en person hela tiden. Visst, ni har era orsaker, men snälla, släpp det bara. 


Jag faller alltid med flit, speciellt för dig.
Medvetet. Fast ändå omedvetet.

Kommentarer
Postat av: Hind

jag ska leta upp någonstans då kan jag ringa dig om du vill slagga

2009-10-30 @ 00:04:57
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: nalex

hihihi ja

2009-10-30 @ 08:35:39
URL: http://msvicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack

<3

2009-11-06 @ 00:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0