No sound but your thoughts

Lovet har tillbringats med att jobba, umgås med vänner, handlat, spelningar, filmer och massor av serier, oändligt många serier. Det är synd att det är slut, vill ha jullov nu, tack. Det är det första på min önskelista. Näst efter, ja, ni vet.
Halloween spenderades med Madde och Jennifer. De var zombies och jag var docka, bra kombination va? Bild kommer längre ner, hihi. Först skulle vi till Emmys fest som var i en lada i kungsängen.. Kallt och inte värt, så vi bangade. Sen tänkte vi dra till Dannes fest, men när vi såg att vi var tvungna att vänta en halvtimme i spånga spolade vi den idén också. Det slutade med att vi åkte till jakan och köpte cigg, och sen åkte vi till ett spökhus vid sätervägen. Det var tyvärr igenbommat, och sen såg vi att det var sista bussen som gick. Så ja, vi började gå helt enkelt! What to do, liksom. Som tur var hämtade Jennifers mamma oss och vi åkte hem till Madde. Vi tände ljus, poppade popcorn och drack cola till The Haunting, som förövrigt är kass. Efter The Haunting kom Imse Vimse Spindel, en av de bästa filmerna jag vet. Jennifer, den jäveln, somnade. Men jag och Madde kollade klart och skrattade och blev lite rädda, haha! Vi gick och la oss sex på morgonen och troligt nog vaknade vi runt ett.

Söndagen tillbringades med Dexter och godis. Yes, rätt värt. Nu ska jag nog vara lite estetisk och skriva något fint, fast inte här!
xoxo


De mörkaste färgerna är de som finns i dina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0