Bleed it

Tårarna som aldrig kommer,
trots att smärtan i mitt bröst är
starkare än någonsin.
Det känns till och med i magen
hur tom jag är, hur lite det finns
som håller mig kvar.
Vill göra allt ogjort och
börja om från början, skriva om kapitlet
med min slitna bläckpenna som knappt funkar.
Fast mina händer skulle skaka så mycket att
det skulle bli oläsbart.
Bättre med dator, word, så att man slipper se
svaga mig bakom knappt tydbara tecken.
Jag vill bara släppa allt,
fast inte dig.
Allt som är gammalt.

Vill ha tillbaka en viss tid, en tid då jag var glad
och inte fått den mask jag bär nu än.
Den tid när jag vaknade och kände en känsla
i hjärtat som jag inte har känt på länge nu
Jag vill bara vara ensam, med en viss någon.
Egentligen vill jag snubbla och falla,
men jag fortsätter andas utan att leva.
Vad jag vill ha av dig är
för mycket att begära.
Det jag vill av oss är mer.
Det känns som ett hål i magen att
det aldrig kommer att bli så.
Eller nej, det känns som ett hål i bröstet,
som du slagit igenom en lång tid för att komma åt mitt ömtåliga hjärta
Det är ditt och har varit det ett bra tag,
och jag kan inte ta tillbaka det.
Sanningen är att jag inte vet om jag vill heller.


Jag är trött på att alltid vara ensam.
Så jävla trött.

Kommentarer
Postat av: Madde<3 (den i din klass ^^) hahaha

Prata med mig söt<3 Du är bara ensam om du väljer det. Jag finns alltid. Även fast jag kanske inte är den du vill ha, men jag finns<3

2009-11-06 @ 21:29:17
Postat av: nalex

jag vet, och jag finns för dig också!

men det finns saker jag inte kan förklara förutm genom att skriva, vilket är ja. hah jobbigt. värdelöst

puss bebis

2009-11-07 @ 00:54:53
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0