varför gör vi alltid såhär? helvete.


Det finns ingen vinst
för ingen av oss har ju egentligen vunnit något,
båda förlorar ju oavsett.
Jag står här själv
har ju lämnat ut mig själv totalt,
medans du inte har lämnat ut något.
Det är inte du som har gett allt, 
men inte fått något tillbaka.
Det är inte du som satsar,
och alltid förlorar.
Det är inte du som är ett tomt skal,
utan något kvar att ge.
Det är ju inte du, det är inte dig jag skriver om.
det är mig själv.
Oavsett vad som händer nu är det jag som förlorat mest.
Min värdighet, min stolthet, mitt hjärta.
Hur känns det att ändå vara vinnaren på något sätt?
Fast det du har fått skiter du ju ändå i.


Kommentarer
Postat av: nicole

medan stavas utan s LOL

2009-06-18 @ 23:45:28
Postat av: nalex

käften:(

men det låter bättre med s

2009-06-19 @ 01:40:44
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0