Älskling

Dagen har spenderats med:
- skola, fick veta mitt betyg i idrott, sen slutade jag.
- jakan med jessie, woh
- tacos med familjen + jessie, rätt mysigt.
- var på grabbarnas rep med jessie och nicole.
- de dissade mig, åkte hem och träffade pillis, VÄRT<3
- min syster fyller år idag, puss på henne.

Hatar alla som bor i vällingby, råcksta och spånga. Jag och pillis äger er som bor i naturnära viksjö. Bara så att ni vet.
Vill ha en ny bloggdesign, någon som är duktig på htlm tack?
Eh, ja.. halv dag imorgon, ledig på fredag. Snart slutar vi skolan, sen blir det peace and love. Eventuellt japanresa i sommar och utlandsresa i höst, jag peppar lätt!
Niclol suger och sommar är bäst.

KANSKE EN LITEN BILD PÅ NICLOL OCH SIMON?!*:

fgh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0