Mistake #1

Lördagen tillbringades på en fest i Bergshöjden. Måste säga att fester inte riktigt är min grej. Klunkade päron vodka och blev lite smått full. Var det värt 120 kronor? Nej, det var det knappast.
Kom dit, kände ingen förutom de jag kom med vilket var Jossan, Emma och Jessie. Alla människor kände i princip varandra, förutom vi fyra då. Folket var tråkigt, det spelades skitmusik och jag ville bara komma därifrån. Vid halv elva åkte jag och Jossan hem. Var lite smått berusad, och det kändes som att hela världen var underbar. Vilket den knappast var. Gjorde bort mig med, och jag hatar att jag aldrig kan hålla mina känslor inom mig. Vi åkte hem till mig och såg halva Stay Alive, sen stängde vi av och somnade.
Påminn mig om att jag inte gillar fester nästa gång jag ska på en. Slöseri med pengar och tid, fyfan.
Måste också säga att jag HATAR techno och trance. Det måste seriöst vara den sämsta musikgenren som någonsin uppfunnits. Uppfinnaren av den ska dö.

Varför frågar jag frågor jag inte vill veta svaret på?

Kommentarer
Postat av: Hind

haha klockren, men jag håller med trance musik borde PANG skjutas

2009-02-26 @ 15:01:28
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: alex

JA

2009-02-27 @ 15:16:23
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0