Bet it sucks

Fest ikväll igen, den blir nog mycket roligare än förra.
Vet inte riktigt hur jag mår och vet inte hur jag borde må. Kanske drar jag ner mig själv.
Jag vet inte.

Är trött på att allt alltid ska hända på dina villkor. Tror att det här är slutet, på riktigt. Jag försöker verkligen vara din vän, men du ger ingenting tillbaks. Ingenting alls. Det verkar som att du inte tycker att jag förtjänar din uppmärksamhet. Tänker inte sjunka till din nivå, men jag måste lämna dig. Innan mitt hjärta brister. Om det inte betyder något för dig så ska du veta att det betyder något för mig. Du är inte värd det.

Bara arton dagar kvar nu. Förstår inte att detta händer, förstår inte hur jag ska klara mig. Du är så jävla underbar och det finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder eller hur mycket jag älskar dig. Jag skiter i alla andra och i vad de tycker. Du är MIN bästa vän, MIN tvillingsjäl, MITT allt. Så är det. Jag är glad över att vi hittade varandra.
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Älskar dig till tusen. Jag hoppas du vet det älskade älskling<3

Du har förgyllt de senaste åren så otroligt mycket, och vet inte hur jag skulle tagit mig igenom mitt liv utan dig!

2009-03-01 @ 20:46:34
URL: http://jpnsa.blogg.se/
Postat av: alex

detsamma baby, fyfan. <3

2009-03-01 @ 21:25:20
URL: http://msvicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0